OAMENII DE EXCEPTIE

CONFERINTA

CLICK ! Continuare „OAMENII DE EXCEPTIE” – partea 2

CLICK ! Continuare „OAMENII DE EXCEPTIE” – partea 3

CLICK ! Continuare „OAMENII DE EXCEPTIE” – partea 4

4 comentarii la “OAMENII DE EXCEPTIE

  1. foarte binevenite conferinte!
    spui lucruri pe care le stiam de mult cumva si pe care le simt adevarate! si imi face placere sa mi le reamintesca cineva!

  2. Am inceput, de ieri, sa fiu si mai atenta la ceea ce spui/scrii.
    Am mai intrat pe blogul tau, ti-am admirat diversitatea tematica si entuziasmul controlat al abordarilor, dar cred ca mi-am spus ceva de genul „E prea mult pt. mine, am deja preocupari clare, un timp alocat activitatilor, nu e cazul sa ma complic si sa trec de nivelul unei curiozitati ocazionale.
    Ieri, insa, am remarcat, in primul rand, ce prolific ai putut fi in acest septembrie (sunt convinsa ca esti implicat in multe alte activitati, pe langa acest blog!) si ce mult a contat pt. tine excursia spirituala din august, care pt. mine a constituit inceputul reconstructiei „stimei de Sine.
    Si asfel am decis ca, macar saptamanal, sa studiez/ascult invatatura ta /transmisa prin tine.Pt. ca mi-ai demonstrat, din nou, ca DACA OMUL VREA, POATE FOARTE MULT. In excursie am auzit pe cineva spunand ca :”Atunci cand spui ca nu mai poti, poti cel putin 1/2 din cat ai put pana atunci”;si aceste cuvinte m-au „pus pe ganduri”, m-au indemnat la reflectie si la decizii.
    Cu respect si admiratie am audiat :OAMENII DE EXCEPTIE -1-, am recunoscut calitati care mi-au lipsit;de fapt n-am avut sufiecienta incredere ca ele SUNT, chiar daca insuficient dezvoltate, pt. ca atunci as fi perseverat in „clarificare’ si „consecventa’.
    Acum cred ca mi-am recunoscut libertatea de a actiona cf. principiilor mele si mi-am definitivat obiectivele pe termen scurt si mediu.Pe termen lung am simtit intotdeauna unde vreau sa ajung, iar acum stiu ca este si posibil.
    Cred ca, pe masura ce oamenii vor fi mai increzatori in potentialul lor, oamenii pe care eu ii numesc „desavarsiti” iar tu „de exceptie’ vor fi tot mai numerosi, cei slabi, indecisi si cu constiinta confuza, somnolenta, ajungand a fi EXCEPTIA de la OM.

  3. Astăzi am ascultat Oameni de excepţie 2.
    Am predat, printre altele, cursanţilor mei, Piramida necesităţilor concepută de Abraham Maslow, în cadrul unui curs de Protecţie individuală şi responsabilităţi sociale.
    Cred că oamenii obişnuiţi încep să se dezvolte spiritual abia când sunt satisfăcute necesităţile minime de subzistenţă (hrană, adăpost), afective şi de afiliere pt. propria persoană şi familie, când aceasta există.
    Abia în această etapă a vieţii personale îşi pot re-evalua priorităţile, în funcţie de CHEMAREA pe care, poate, au auzit-o chiar din copilărie, dar care a fost acoperită , în timp, de vacarmul lui Kama-manas.
    Oamenii de excepţie sunt însă surzi la zarva dorinţelor şi tentaţiilor, îşi urmează neabătuţi ţelul chiar când ‘ câinii latră’ şi astfel….CARAVANA TRECE.

  4. Despre momentul din existenta in care omul obisnuit isi asuma constient demersul spiritual evolutiv, din experienta mea de pana acum, nu pot spune decat ca in acel om, atunci,exista structurata o intentie de transformare interioara. Ea se datoreaza fie, cum spui tu, unei etape de cristalizare a dorintelor si implinire a lor „când sunt satisfăcute necesităţile minime de subzistenţă (hrană, adăpost), afective şi de afiliere pt. propria persoană şi familie, când aceasta există” (dar nu intotdeauna), fie in urma unor conjuncturi din viata pe care nu le-a putut integra corespunzator, in care uneori a mai suferit si a ajuns sa se intrebe sincer unde a gresit. Si de aici incepe …cautarea si centrarea lui pe o … cale.

Lasă un răspuns

