CORPUL: TEMPLUL SPIRITULUI

Orice postura corporala asumata constient si mentinuta o perioada de timp are puterea de a ne dirija atentia din exterior catre interior. Prin urmare, corpul devine un instrument de contact cu acele profunzimi ale fiintei care au fost de mult intuite, cu nivelul propriei interioritati in care patrundem de acum constienti si deschisi. La urma urmei, cati dintre noi ne-am surprins adoptand constient o ipostaza de „a fi” si de a trai in corp din care sa putem contempla perfectiunea naturala si puterea infinita a acestuia? Prin practica Yoga ajungem sa descoperim tainele a ceea ce suntem in realitatea fiintei noastre si incepem sa fim fascinati de vastitatea si frumusetea propriului nostru spirit care se lasa insa intrevazuta si prin corp…

Un comentariu la “CORPUL: TEMPLUL SPIRITULUI

  1. „ Grozav de mult îmi place drumeţia ; îmi plac uliţele si străzile ; îmi place sa tot merg , să merg fără încetare, pentru ca in felul acesta dau prilej gândurilor sî se limpezească si sa mă cunosc pe mine însumi datorita chiar sunetului iscat de proprii mei paşi .“ Anonim

    Cred ca rar alergam sa ne așezam pe drumul bucuriei de a ne descoperi dar pe cât de rara e bucuria pe atât de mult vom dori s-o repetam … în esență ne putem schimba atitudinea și poate … chiar s-o respiram …

Lasă un răspuns

