BUCURATI-VA ACUM !

Ati auzit poate de multe ori ideea ca obisnuinta tinde sa devina pentru oameni a doua natura. Este genul acela de observatie de bun simt care sintetizeaza o anumita realitate faptica. Dar dintre toate aceste obisnuinte care sunt integrate de noi adeseori in mod automat, consider ca cele mai „periculoase” datorita efectelor lor, sunt cele care ne fac sa uitam de noi insine, de semenii nostrii, de Dumnezeu.

Din aceasta perspectiva, as putea spune ca „uitarea de sine” este totodata sursa si a celorlalte „mari uitari” care fac oamenii sa traiasca o viata de scindare, de separare, de neincredere in ei insisi si in ceilalti. Aceasta „uitare de sine” usuca incet, incet sufletele care parca se scufunda in platitudine, blazare si inertie.

Spunem ca ne-am obisnuit cu noi, cu ceilalti, cu viata, dar scapam din vedere ca nimic in acest univers nu este static, ca nimic din aceasta lume nu este pentru totdeauna; totul se modifica clipa de clipa, si uitam ca acele lucruri sau fiinte cu care ne-am obisnuit ar putea in viitor sa dispara. Ne-am bucurat noi cu adevarat de prezenta lor? Am apreciat cu adevarat ceea ce inseamna pentru actuala noastra viata, fiintele de langa noi ? Le-am acordat timp si ne-am straduit sa comunicam cu ele astfel incat, daca acum, noi sau ele disparand, tot ceea ce am fi vrut sa le spunem sa fi fost deja spus? Am recunoscut profund si am valorizat plini de admiratie frumusetea sufletelor oamenilor pe care ii iubim? Dar de noi, de sufletele noastre cum ne-am ocupat?

AMINTITI-VA CA DE ACUM O PUTETI FACE!!!

 

Lasă un răspuns

