VIATA – O calatorie de la adevarul personalitatii la Adevarul Sinelui Divin

Un comentariu la “VIATA – O calatorie de la adevarul personalitatii la Adevarul Sinelui Divin

  1. Sunt secvenţe în viaţă când ceva sau cineva te ajută să „vezi mai bine” CINE EŞTI TU, ca personalitate, la un moment dat:pt. mine, protagoniştii acestor secvenţe au fost şi sunt, în primul rând, fiul şi fiica mea, care sunt, cred, singurii care nu mi-au „menanajat” niciodată egoul.
    Ajunsesem să consider că stau, în sfârşit BINE la capitolele „respectul f.d. ceilalţi şi respectul faţă de sine” până ieri când, obosită fiind după un (totuşi scurt) pelerinaj n-am simţit nici o jenă în a declara „public”(în faţa familiei) că voi petrece o zi „în pijama”, o zi a non-acţiunii, cu „răsfăţul” contemplării vieţii de pe ecranul T.V. Fiul meu a încercat să mă determine să-mi schimb gândul , să fiu mai „dinamică” dar eu am rămas, împăcată cu mine însămi, „pe poziţii”!! Priveam, împreună, un program de ştiri în care dl. prim-ministru, în costum „la 4 ace” juca tenis de masă;în tinereţe am jucat şi eu ping-pong la nivel de amator şi destul de bine (respectul f.d. acest sport implicând şi o „ţinută” adecvată”);ceva m-a făcut să exclam:”Cum de nu-şi dă seama cât este de penibil!” La aceste cuvinte, reacţia fiului meu a fost f. promptă:”Nu poţi spune aşa ceva despre un om;este ca şi cum te-ai considera mai bună decât el şi nu este aşa!”
    M-am văzut, atunci, cu „ochii săi”, în pijamale, ronţăind dulciuri, nemaipracticând vreun sport, ţintuită, în ziua respectivă la o „orizontală” nejustificată de vreun efort susţinut, dar „etichetând” cu nonşalanţă un conducător de destine…
    Mai mult, în loc să-i mulţumesc fiului meu pt. „momentul adevărului”, nu am putut decât să mă ridic şi să părăsesc camera, gândindu-mă la lecţiile încă neînvăţate pe care le mai primesc şi acum, de la proprii copii, în timp ce trăiesc VIATA –, cum spui tu, Liviu, ca pe O calatorie de la adevarul personalitatii la Adevarul Sinelui Divin…

Lasă un răspuns

