CONŞTIINŢA TE INTEGREAZĂ PE NIVELURI VIBRATORII SPECIFICE

Pe parcursul evoluţiei spirituale redescoperirea noastră ca fiinţă înzestrată cu potenţialităţi divine, modifică evident şi în mod binefăcător raportul nostru cu semenii noştrii, cu Natura, cu întregul Univers, cu Dumnezeu.

Autentica cunoaştere de sine revelează în primul rând înzestrările pe care le avem fiecare dintre noi din punct de vedere fizic, energetic, psihic, mental şi spiritual. Această cunoaştere devine, pe măsura practicii spirituale, din ce în ce mai mult revelatoare. Ea ne conduce la o transformare lăuntrică progresivă ce poate culmina cu suprema realizare a Conştiintei Sinelui Divin, a Inimii Spirituale, a lui Dumnezeu perceput ca esenţă a fiinţei noastre.

Ne apropiem aşadar de înţelegerea sensului profund a existenţei umane: “întoarcerea la Sursa Divină a tot ceea ce există – regăsirea de Sine în Dumnezeu, regăsirea lui Dumnezeu în Sine”.

Dacă acest demers este asumat conştient suntem conduşi prin experienţe semnificative la o raportare din ce în ce mai inteligentă şi plină de bun simţ la ceea ce ne oferă cu adevărat natura interioară, ca înzestrare, precum şi Universul exterior, ca resurse, pentru a servi acestui scop.

Trezirea centrilor superiori de conştiinţă mijlocesc, la o anumită etapă, contactul cu anumite realităţi superioare şi ne ajută să explorăm din ce în ce mai lucizi diferitele planuri ale manifestării.

Pe parcursul acestei ”călătorii” spirituale se structurează o viziune cu privire la noi înşine şi la Univers din ce în ce mai mult amprentată de recunoaştere, de conştienţă activă, prezenţă şi luciditate. Este o viziune integratoare şi totodata unificatoare prin care viaţa noastră îşi regăseşte adevărata semnificaţie în ansamblul Vieţii Universale. Aceasta duce la o înţelegere a existenţei noastre în raport cu TOT CEEEA CE ESTE şi la un demers responsabil de a urmări conştient adecvarea liberă a fiinţei în ansamblul acestei armonii a existenţei universale precum sunetele unui instrument într-o grandioasă simfonie.

Ceea ce merită a fi subliniat este că acest proces al transformării deschide mereu şi mereu noi orizonturi, spaţii noi a căror explorare solicită o perpetuă adecvare a condiţiei interioare astfel încât suntem din nou şi din nou ”chemaţi” la o restructurare dinamică a viziunii şi a reintegrării noastre în acest spaţiu. Aici, practica spirituala este mecanismul prin care sunt actualizate noi resurse, prin care sunt făcute ajustările necesare pe diferitele niveluri ale fiinţei pentru a corespunde planului în care s-a pătruns. Vishuddha Chakra permite conectarea din ce în ce mai conştientă a fiinţeii la o realitate vibratorie superioară.

1 comentariu

  1. „Ce este un centru ?” M-am pierdut in cuvinte si nu am facut decat ce imi era la indemana. Am incercat sa ii imaginez dar i”-am vazut in ceata” …cu alte cuvinte …i’am proiectat in mintea mea ca pe niste flori albe de lotusi si apoi tot cu mintea i-am fixat. I-am fixat sa se miste si s-au miscat in acelasi timp in ambele directii si se invarteau atat de ametitor incat imperceptibil vibratia i-a facut sa ramana nemiscati, invartindu-se in ambele sensuri aveau o stralucire si o frumusete aparte, intrecuta poate …de unicitatea momentului …

    Curios am tinut sa repet experimentul cate 45 de min atat dimineata cat si seara intr-o postura corporala numita lotus timp de doua saptamani…treptat lumea lotusilor parea pe zi ce trece mai vie, iar acele momente pareau mai vii decat insasi realitatea din care venisem…

    Si nu, nu m-am pierdut acolo… insa port si azi acea lume mereu vie …

    Amuzant sau nu, nu par a deslusi daca pare vie dincolo de mintea mea …cu toate acestea daca nu as fi fost acolo cum as fi putut povesti …??? ( Ceva asemanator unui inteles deosebit aparte pe care il descoperi foarte bucuros intr-un vis …si acea bucurie parca iti spune i-al de aici si muta-l – in realitate dar descoperi nu numai ca nu reusesti ci si faptul ca acolo in acea lume a visului are intelesul sau aparte oarecum diferit …si totusi desi aparent dezamagit ceva subzista…)

    E un balast viu ? E o lume plasmuita in sine , o clipa de expresie ratacita a mintii sau a ceva dincolo de asta …? Nu as putea definii exact …imaginatia pare a juca mereu feste …Cu toate acestea dincolo de interpretari, in acea lume a lotusilor la fel ca si aici am vazut ceea ce ochii mei voiau sa vada …am trait ceea ce voiam sa traiesc …poate cu un usor regret ca inca experienta centrilor despre care se vorbeste in aceast blog si nu numai, pare a-mi depasi cunoasterea si intelegerea …

    …dincolo de aici si acolo si dincolo de rezervele inerente unei astfel de comunicari am senzatia ca ceva din mine s-ar bucura nespus daca ne-ati impartasi , atat cat va lasa mereu buna inima in cadrul cursurilor sustinute de dumneavoastra, cate ceva din experientele si bucuriile traite de dumneavoastra …

Lasă un comentariu