TEHNICI DE TRANSFORMARE: ARTA VIZUALIZĂRII CREATOARE

Tehnica expusă aici vine să ofere (în completarea metodelor ce urmăresc dinamizarea pozitivă a subconştientului expuse în clipul anterior), liniile de forţă ale unui mecanism foarte eficient pentru obţinerea succesului. Metoda este folosită frecvent şi în domeniile dezvoltării personale, dar felul în care este integrată din punct de vedere spiritual implică o abordare matură şi foarte responsabilă. Ea poate conduce la succes pentru mulţi dintre cei care o vor aplica respectând recomandările oferite. Trebuie înţeles mecanismul principial care stă la baza acestei metode şi apoi pusă în aplicare cu încredere şi perseverenţă.

2 comentarii

  1. Buna seara!Numele meu este Loreta Deleanu si, de ceva tip urmaresc cu placere blogul dumneavoastra.In seara aceasta,in timp ce, ”rasfoiam”,pret de cateva clipe am zabovit pe imaginea profilului dumneavoastra…atunci si acum…am spus…simplu:Multumesc..Liviu Gheorghe!

    ________________________________

    1. Şi eu vă mulţumesc pentru apreciere. Mă bucur dacă infomaţiile şi prezentările de pe blog vă pot ”ajuta„ iar cuvinte ca ale dumneavoastră, simple dar sincere mă inspiră şi îmi dau putere să continui. Cu prietenie, Liviu Gheorghe.

Lasă un comentariu