Bilanțul Bucuriilor – Cum L-am convins pe Moș Crăciun să vină la sală

Această prezentare necesită JavaScript.

Cântau Colinde când am intrat în sală. Sala era plină, m-am uitat și am observat, de această dată, prezența mai multor adulți și seniori care participaseră la programele Centrului Kamala. Se adunaseră în jurul brăduțului care își sclipea tăcut lumina. Ne-am bucurat de această revedere cu ocazia sărbătorii Crăciunului, deși erau în ”vacanță”. Și am simțit nevoia să le împărtășesc bucuria noastră, a colectivului minunat de oameni, care susțin programele atât de diverse care au la bază tehnicile și metodele specifice acestei forme de yoga numită Yoga Inimii Spirituale.

Anul care se apropie de sfârșit a fost un an în care mulți dintre cei pe care i-am cunoscut s-au străduit să fie mai buni și să facă lucruri mai bune pentru ei și pentru ceilalți. Realizarea lor cea mai mare este că, în sfârșit, mulți dintre ei au început să iasă din însingurare și izolare și să umple cu viață timpul vieții lor și să înfrumusețeze totodată și viața celorlalți. Au adus mai multă conștiență și responsabilitate în existența lor și știm că mulți vor continua… Și am continuat să le amintesc cu bucurie ceea ce mulți dintre ei făcuseră în cadrul programelor lor… sufletul lor vibra și ochii le râdeau…

Lasă un răspuns

