Exerciții și atitudini spirituale pentru trezirea sufletului

    Mulți dintre cei ce urmăresc acest blog au deja o anumită practică spirituală. Sunt alții care s-au deschis față de spiritualitate parcurgând unele dintre materialele postate aici și acest lucru mă bucură. Cu unii dintre aceștia m-am întâlnit la cursuri pentru că au vrut să practice mai mult. Știu că sunt mulți și în străinătate care urmăresc cu atenție blogul.

    Am fost rugat să mai postez unele tehnici de transformare prezentate cu ocazia seminariilor pe care le-am ținut. Pentru cei care nu știu, amintesc ca există o secțiune a acestui blog consacrată unor astfel de tehnici. Vezi aici TEHNICI DE TRANSFORMARE .

    Desigur ca voi continua să prezint și alte tehnici. Puteți consulta pe canalul YOUTUBE și acest PLAYLIST

    Am observat că există o deschidere din ce în ce mai mare față de acest mesaj al inimii care este totodată și o cale a trezirii sufletului. De altfel, menirea acestui blog este aceea de a reaminti sublima înzestrare a naturii umane și de a pune la dispoziție unele cunoștinte și metode practice pentru valorizarea acestui potențial.

La sălile de curs, abordarea este și mai extinsă și sistematizată fiind expusă progresiv celor care recunosc afinitățile lor cu această formă contemplativă de Yoga – Yoga Inimii Spirituale (Hridaya Yoga) pe care o promovăm în cadrul Centrului KAMALA.  

În prezentarea de astăzi readuc aminte câteva lucruri, multe dintre ele simple, pe care le putem ”face” spre a exersa această deschidere a inimii și ”înfrumusețare” a sufletului nostru în viața de zi cu zi. 

Lasă un comentariu